JUDAS ASS


JUDAS

i'm so totally fall in fucking love with this song men

lepas Born this Way menaiki carta billboard usa 3 minggu berturut turut,aku percaya potong jari lagu ni tunggu sikit hari aku bermain dibibir anak anak muda generasi masa kini dan sekli gus menjadi lagu paling hit yang akan pegang tempat 1 dicarta billboard berbulan bulan.haihh pehal kau excited sangat ni cop.kvai

aku dah countdown lagu ni 8 hari sebelum dia release.aku check dekat youtube celah bedah mana pun,bila dengar balik yg premier punya mmg jauh beza gila dgn unofficial.pandai perempuan dalam gambar ni buat lagu.idea dia sangat sangat lah hebat pawsup!! lepas je lagu ni di releasekan diseluruh dunia. 25 minit lepas dia release aku dah dengar.siap download kat 4shared.tapi lirik hemm macam cibai.macam biasalah pompuan ni punya lagu banayak penglakhanatan,but its okay ken dgn aku yang lakhanat.haaa.semua lagu2 dalam album Born This Way dia akan di releasekan 30 mei ni. termasuk lah lagu yg aku tunggu Mastermind dan Government Hooker.until now lagu JUDAS ni sedang bemain main di bibir tebal aku ini.kalau dengar balik lagu ni arrangement dia sebijik macam bad romance.but well done gaga.i still love you paws up!
judas juda a ass, judas juda a ass,judas a ass,judas ga ar ga ah.