KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM)

orangg kadang cuba sembunyikan perasaan mereka dekat kita.walaupun perasaan itu sebenarnya adalah diluar jangkaan kita.dari cara kau cakap cara kau ber-opinion aku boleh tau kau siapa.dan siapakah kau sebenarnya pada aku.aku memang tak ada masalah dengan awekk .tapi faham2 je la ann kalau dah bukan masalah dengan awekk dengan siapa lagi aku nak bermasalah bosan la hidup macam ni

ada orang luar lembut dalam lembut itu okay lagi.luar lembut dlam keras.itu pun still boleh terima.ini luar keras,cukup sifat sampai dalam adesshh lembut dia bukan main lembut lagi.itulah dunia sekarangg.pelik sgt pelik manusia yg aku expect mempunyai hati yg kental,sifat kelakian yang cukup perfect sma sifatnya yg dilua rrupa-rupanya ianya amatlah menduka citakan.tapi nak buat mcm mana manusia.hati lain-lain.hobi je sama suka ber-alejandro,asareje tapi berbeza. so kepada mereka yang diluarsana yang meresakan diri mereka itu mengenali diri ini.korang bolehh tahu touching aku tahap mana.touching aku memang melampau tapi tengok kes jugakk.tak ada nya aku nak membabi touching.kalau aku touching skejap tu makna kecil lah masalhnya.tapi touching aku berlarutan.ha lu pike lah sendiri.kalau pasal bende kecik pastu nak tarikk muka sampai besok pagi thats is not me la.terima kasihh.ala korang boleh judge sendiri ann.bukan takk kenal aku.kenal dari kecikk.main berlakon-berlakon sama.ehem ehem.ok bai