when i say HALO and BEGGIN YOU

Manusia susah nak sedar dengan nikmat,kasih sayang,kemudahan yang dia ada sekarang.bila semua bende ni cukup,dia enjoy dengan apa yang ada tanpa memikirkan perkara yang akan berlaku di masa hadapan.sekarang mungkin kau takk nampak apa yang aku cuba buat untuk tunjuk rasa sayangg aku dekat kau dan jugakk untuk kesenangan kau.ha mungkin kau sedar,tapi kau ignore dan pura-pura tak nampak sebab.kau tak suka,malas memikir,asal kan kau dapat manfaatnya dari orang yang sayang kau tu.peduli apa betul? janji aku dapat apa yang aku nak.kau ramai kawan,kau hidup senang,kau ada ramaii lagi orang yang sayangg kau.

senang betul hidup ni.ia diibaratkan macam kau bergayut di dahan yang tidak tahu bila masa reput dan patahnya tiba.yela leka bergayut dengan dahan yang sama.dah sampai masanya patah kau jatuh an rasa kesakitannya.kenapa kita susah nak tunjuk rasa sayangg kita pada seseorang? kenapa mesti simpan dalam hati?,kenapa mesti berahsia,sedangkan kau pernah bagitahu dulu yang kau sayangg.apa maknanya sayangg kalau masih ada perkara yg kita rahsia?,bukan sayang itu,tiada sempadan?

ye lah.mungkin itu cara kau.suka bersimpan dalam hati.berahsia dan mengambil keputusan sendiri.yang pasti,aku rindu kau yang dulu.memang lah people may change tapi bukan berubah menjadi diluar diri kau yg sebenar.hakikatnya,aku tahu kau macam mana,aku tahu kau siapa.tapi satu je yang aku tak tahu dan menjadi tanda tanya sampai saat ni.Siapa kau sebenarnya.