JANGGUT SANTET

semalam enn kita enn pegi enn sekolah enn nak discuss dgn cikgu rozila pasal kelab kebudayaan plus pegi ambik pointer koko.lepas tu enn dalam kita orang tengah duk discuss enn.jumpa jugak la cikgu2 yang celakanya semua cikgu2 yg terserempak dgn aku semua orang kuat sekolah cibai btul.teacher zehan dah tengok tecengang dah tengok aku.macam tengok orang tgh bogel.but its okay dah biasa orang tengok aku tercengang.wah gitu.dlm tengah berdiskusi ni ada satu dajal tua ni jalan.dia pandang aku macam tak nak pandang nak cakap macam tak nak cakap.cakap stok sindir je.tak pe la aku macam dah terbiasa dgn muka palat dia tu.jap gi dia cakap macam ni

'usop,kau jangan nak pengaruh cikgu dengan anak murid aku.aku tak nak diorang ikut kau jadi "DOOT!",kau tahu apa tu doot?

tak tahu lah babiiiiiiiii

then aper tolong translate kan apa lancau sbenarnya doot tu.doot tu singh kata aper.so aku macam oh okay.singh jambul kat belakang kepala mampous la kau malas aku nak layan.cepat tua cepat bersara out dari sekolah tu.hiee gian je nak tarik jagut kau laju2.orang tua katik.kboboi