just got bacl from pavilion.hang out with my rabby teman dia shopping plus tengok wayang.okay tak nak panjang cerita kita terus ke cerita tengok wayang.

tadi tengok movie.rabby dari hari tu nak tengok KHURAFAT.tapi hajat tak kesampaian sebab 'ucop memang suka tengok wayang cerita melayu -_____- ' tapi tak pe la. la ni aku tengok jugak sebab dapat ticket free.cerita pulak khurafat dengar cerita cerita tu best so yahh. i mean like tengok je la kann.plan tadi nak tido dalam wayang sebab ngantuk tetiba tapi ann mata aku tak nak lelap sebab aku nampak aver dengan miang dalam cerita tu hahahahaha.sumpah impressive.pretty stunning you know.act tak nak pun share mende alah ni sebab takut nanti ada mana2 pihak tersinggung.tapi ann apa yang aku nak bagitahu ni sumpah sebijik macam cerita "hero & heroine" mungkin diadaptasi menjadi cerita genre seramm.bagus syamsul yusof punya kerja.bintang kuning aku bagi.tett.tapi cerita teruk kebeno heroine nya.teruk teramat.hero dia pulak sombog bongkak.tak nak cerita panjang.kang ada yang ajak table talk kat kopitiam kangg.so untuk keterangan lebih lanjut sila layari www.gsc.com.my untuk semak waktu tayangan kurafat atau terus membeli dvd nya di kedai cakera padat yang berdekatan.sumpah tak rugi kalau tengok sebab cerita dia best dan masuk akal.tak macam cerita melayu lain.zedihhh.bila dah tengok nanti baru tahu.hahahahaha.kbai,kboboi,kthnksbai,kgodai. -.-