Lamb Stew and free soup,meja lapan setttt !

haha hari ni dah masuk hari kelima aku bekerja.jujur penat sebab ye lahh kerja kitchen crew kene siapkan macam2 jenis makanan.nasib baiklah aku kerja restoran francais semua makanan dah siap packing dari HQ just tunggu untuk dihidang je.

saya Mohd Yusof dan juga rakan sekeja saya Hasyim Misdafi berasa amat berbangga kerana kami bleh menghafal dan membuat lebih dari 10 resipi delifrance dalam masa 5 hari.boleh? haha.kerja pergi pagi tengah hari dah balik.8 jam je kerjka tapi rasa 8 jam tu macam 1 hari . -,- dia tak akan bosan kalau costumer tak putus putus mintak order tapi bosan dia datang kalau costumer tak ada dan saya kene cuci pinggan yang berat dia macam haram -,-

tapi so far okay tak ada apa2 masalah cuma manager dia agak kerek dan macam minta penumbuk.tapi faham la kan nama pun manager.tak boleh chill sangat.kang pekerja tak jalan kerjka pulakk kan.kesah pulak aku,aku rembat jugak sosej dgn air susu dutch lady kat dlm freezer tu.haha.tapi yang pasti aku dan hasyim tak kerja lama lah sebab nak cari duit untuk bulan ni je. sebab sure next month dah busy dgn kerja lain.haha.sebab dah tak tahan tiap2 hari bau lasagna basi.nak muntah.kbai