DIA DATANGG LAGI

Dia datangg lagi memberi sinar baru dalam hidup kita untuk saling bermaafan antara satu sama lain.

tang tang nak raya ni la berlumba lumban orang minta maaf. tak ker begitu???? ye la bila lagi kita nak bermaafan official time HARI RAYA la.. sedar tak sedar ramadhan sudah pun meniggalkan kita.rasa macam gila sekejap nak ponteng puasa pun takk sempat.teet boleh? ngaaa.haishh dalam orang sebuk nak beraya aku pulak excited plus risau plus cuak pluas sedih plus gembira plus bengang.excited sebab nak raya fer sure.dalam sxcited tu pulakk risau apabila huruf T R I AL dok berpusing pusing kat kepala aku. ha bila dah pike pasal trial confirm la aku cuak.cuak la kan sebab aku ni tak lah sehebat JO jengjengjeng.ngaaa tapi bengang ada sebab lain yang tak ada kene mengena langsung dgn raya dan trial itu biarlah aku simpan dulu sebab buat masa sekarang ni still boleh simpan.cehhh ha berbalik pada topic raya.naaaa raya tahun ni aku beraya di Kuala Lumpur,tidak beraya di Negeri Sembilan,Pahang mahupun Kelantan.sebab my parent is busy bekerja.dan aku takk kesah akan tentang itu kerana saya memang tak nak balik kampung.haha.

asall raya je mesti terlintas dalam fikiran tentang"bermaaf-maafan".bila cerita tentang keamaafan ni.bnyak yang perlu aku buat untuk meminta maaf dan memaafkan orang.wahai rakan2 ku terima lah maaf ku jika aku pernah buat korang terasa,sentap gila sampai menangis teresak-esak,kadang2 tu dalam keadaan tak sedar pun kita boleh buat seseorang terasa.maafkanlah aku kalian.siapalah aku ini tanpa kalian.sampai sekarang aku hidup sebab ada kalian jika kalian tiada entah apa la yang jadi pada diri ku.lepas ni kita zerozero balik k.

aku tau kadang2 tak dapat join kau keluar,tak dapat spend time study bersama.aku buat bende tu semua ada reason bukan suka2

aku tau kdang2 aku perli kau ,bahan kau pendek dan aku pula piss off tetiba samapi kau pulakk yang bengang dengan kau ann sorry la kamal adli.cehhhh

aku tau kadang2 aku ignore kat kau.padahal tak de problem pun. dan kau pun macam pun takk kesah ann so aku pun diam la.salah ke tindakan aku. tepu dada tanya diri sendiri

so lepas ni buka chapter baru buang yang keruh ambil yang jernih.tak ada gaduh2 kita still together. make our friendship going better.ok? faham?

oleh itu,Selamat Hari Raya,Bye.