Mengadili seseorang bukanlah perkara yang mudah.Lebih2 lagi darjat atau kedudukan dia lebih tinggi dari kita.sebab itu kadang2 aku sendiri gagap nak nak bagi pendapat sedangkan aku sendiri belum tentu betul dalam soal life.kesian,kesian dengan orang yang kita sayang pabila dia ditimpa masalah.aku sendiri fikir banyak kali tentang soal hidup dia padahal life sendiri pun tak betul.tapi tu lah dipanggil hint,tuhan tunjuk kat kita walaupun bukan kita yang hadapinya tapi sebagai sahabat dah menjadi tanggungjawab aku untuk ambil tahu walaupun sikit.haishhh hidup2.makin lama makin mencabar,mencabar kesabaran dan kemampuan aku sebagai seorang manusia yang pastinya lemah.


orang,macam2 orang ada dalam dunia ni.cukuplah dikalangan orang yang aku kenal baik teman,kawan mahu pun kenalan.salah satu sebab manusia saling membenci adalah kerana sikap,sifat,penampilan dan pertuturan seseorang.dari situ manusia akan menilai gila babi,lepas tu kutuk lepas tu hina lepas tu caci maki hamun seolah olah diri tu perfect.hey come on la,lkalau dalam teater kita kene ada WATAK begitu jgak dalam kehidupan realiti.bila ada watak barulah nampak ciri-ciri dalam diri seseorang.macam mana nak hidup kalau dengan orang yang kau baru kenal kau dah gila babi judge dia.kau tak suka cara dia? cakap? dress? .weh tak suka dah la.slow2 blah.jangan la bantai pegi mengumpat kutuk2 dia pegi ceritta kat bff kau pasal dia.kau dah buat macam tu. hurmm dosa jangan cerita arr. kau mengaibkan dia.kan bagus kau jumpa dia cakap terus terang, "awak saya tak suka awak sebab awak pendek tak hensem bodoh,oleh itu saya nak tinggalkan awak,kita putus kawan" haa kan senang.dia pun tahu sebab apa kau tak suka dia.manusia macam2 perangai rupa kau kena faham tentang itu.aku cukup fuckk arr bila dari jauh kau jerit nama aku panggil aku semata nak dok cerita pasal orang.ya allah tolonglah baik kau pergi cerita kat ayah pinn.jgn cerita kat aku.so sekarang kau dah faham kenapa aku letak logo BN sebab satu ia bercirikan keadilan memang kene dengan topik aku 2 sebab aku memang BN hidup BN. FULLSTOP