THE FINAL EPISODE FOR 2010

that's why God had his own fairness.we can't see it by our eyes but God showed his fairness finely through by our heart.when we need someone who could be know a feel,understanding and concern about us.there's some part that he cant be it perfectly.karma is not cruel as what we expect becouse we still had someone who are indeed figure out for what we wanted .but there's have a shortage there.the shortage is he/she is not like we mean to be.yes it is balance act.but we are just couldn't see it by our gross eyes.

kalaulah kau tahu yang aku sanggup skip latihan show aku semata-mata nak spend time dgn kau.apakah jenis reaksi muka yang kau akan pamerkan kat aku.kalaulah kau tahu yang aku ni cuba senyum buat muka selamba ayam depan kau walaupun time aku tgh tak ada mood.kalaulah kau tahu yang aku ni sabar je dengan perangai kau yang macam hawau tapi aku bolehh lagi senyum layan kau macam tak ada bende.ttapi yang pasti kau buat muka tak kisah kau la kan.agaknya Tuhan tu nak tunjuk sebenarnya siapa kau dekat aku sebab tu lah aku berada bersama kau dengan aiman bersama sama dgn beribu ribu orang yang lupa diri kat BB tadi termasuk KAU.sumpah weh aku shock tadi tengok gelagat kau yang macam -____-

asal dengan kau malam ni?

lain macam sakai abang

kau nak tahu tak tadi kau dah buat kerja paling bodoh?

tadi kau terloncat-loncat macam tak inagt dunia weh

tadi aku macam ada tak ada je kau buat.elok aku tak payah join korang tadi weh.gentle aku cakap

seronok betul kau raba bontot orang ye

aku dengar wehh,banyak gila kau cerita bidon kat aiman tadi.

aiman pun dah macam athir dah ikot je bontot kau

aku dgn aiman memang bibik kau nak kene tgu sampai 1 jam

nak ikot cakap kau je tak bolehh jugak

oh terima kasih selimutkan aku

roti kau macam getah

jangan ikutkan sangat sikap selamba dan rare kau tu nanti makan DIRI

masuk La Queen stret tak pandang aku tuh

oh rupa nya ini lah KAU

so jangan tanya kenapa aku balik,sebab tak nak mensongsangkan duit belanja yang ibu aku bagi.dan aku akan rasa serbasalah gila kalau aku join korang sekali sebab aku tak akan guna duit IBU aku untuk gunakannya dengan bende yang langsung tak mendatangkan manfaat kat aku.aku tak suka kau malam ni.gentle aku cakapp,kau lain gila wehh,dah macam tak ingat tuhan.kau enjoylah malam ni.aiman ada kan.sorry aku tak boleh chill malam ni.hati aku tak sedapp.aku lapar dan aku penat gila.penat show aku tak habiss lagi ni.sebab tu aku balik.suka hati kau lah nak carut aku apa.aku penat dan aku balik.dan sekarang aku dah lega sebab aku dah pun kat rumah.perut pun kenyangg.dan aku tahu apa yang aku buat ni BETUL dari terus menghabiskan duit dan masa dengan gejala2 maksiat yang sedang berleluasa.semoga kau selamat.kirim salam kat viviana.

btw,Merry Christmas untuk kaum Nasrani :)