that time is arrive PART 1

sudahh sampai masanya untuk aku cakap byee,take care,still keep in touch,miss you kepada semua rakan sekolah kerana masa yang ditunggu tunggu olehh kita selama ni telah pun tiba.


Khamis,16 Disember 2010,jam 1.15 ptg. aku tak pernah merasakan perasan yang sukar untuk diungkapkan dengan lidah tetapi hanya lirikan mata yang mampu membaca isi hati dan membuatkan aku menitiskan air mata buat kali terakhirnya di SMK RAJA ABDULLAH.tempat aku belajar menimba ilmu,tempat aku bergembira dengan kawan2,tempat aku mencurahhkan bakat,tempat yang banyak memberi aku inspirasi hidup selama 4 tahun kini aku tinggalkan.gentle memang sedihh,bohong arr siapa yang tak sedih.hati aku sebak bila lihat muka cikgu Zaiton yang bagi aku kata2 semangat buat terakhir kalinya sebelum aku meninggalkan sekolah.air mata mula berlinang bila menoleh pandangan aku pentass dewan.rasa berat sungguh hati ni untukk tinggalkan sekolah.rasa tak cukup lagi pengorbanan aku kat sekolah ni.Aiman datangg dari belakang tepuk bahu aku dan cuba tenangkan aku.rupanya dia perhatikan aku dari tadi.aku still ingat lagi statement yang dia keluarkan "ucop kau jangan lah risau,sekolah pasti ingat kau".humm tak ada benda lain yang aku bolehh buat selain mengusap air mata.
life must goes on. yahh betul la tu. semua orang akan merasa benda yang sama.sedih,nangis lepas last dayt sekolah.ada juga yang muka selamba biasa macam tak ada apa.itu aku tahu lah.tak ada hati sama sekolah punya orang.tak cukup2 aku record setiap angle kat sekolah.tapi secara jujurnya aku masih tak dapat terima hakikat,aku masih terkejut dgn apa yang berlaku.hati aku masih ingin nak sekolah,bnyak lagi aku takk buat kat sekolah,tapi apakan daya masa tidak mengizinkan dan aku harus teruskan hidup aku dengan dunia baru lepas ni.
tapi tadi aku rasa seronok walaupun sebenarnya penat tak tidur satu hari tapi lepakk kat klcc tadi rasa macam tak nak balik.seronok bila borakk tentang future dgn kawan rapat sendiri.we've got a same vision.plan macam2 haha mentang2 la dah habiss spm.bagi aku time ni lah time yang paling sesuai untuk enjoy seenjoy -enjoynya.nobody could be disturbing you anymore,no one will force you to study or what so everr.s helmy,tadi kau dahh plan baik so harap ni jadi.cakapp mesti kene serupa bikin.impian nak jadi superstar itu visi utama.dah lenguh2 dah bontot aku dgr cerita kau smpai 3 jam kalau tak menjadi jugakk ak tahu la nak cakapp apa.hidupp mesti keringg,haha thnks buddy.tak sangka pulakk aku kau orangg yang palingg aku spend masa satu hari ni.selalu nya macam bapak bosan lepak dgn kau steng tapi hari ni fangshen pulanya.thnks helmy & aiman.