sahabat handai

senang je sekarang ni.ianya bukan lah prinsip atau apa.tapi aku buat macam ni untuk kebaikan dan kepuasan hati aku sendiri.sekolah dahh habis.kalau dulu time sekolah aku banayak habiskan masa dekat sekolah.sekarang tidak lagi.dunia aku mula berubah tapi itu tak bermakna AKU berubah.aku akan banyak menghabiskan masa aku diluar aku akan berkejar kejaran untuk mencari duit kesana sini,buat masa ni sebelum masuk PLKN.so dalam 6 bulan ni aku dah decide aku akan kerja dan kerja untuk cari duit.duit duit dan duit.kalau dulu time sekolah kita banyak masa dengan kawan-kawan sedih ketawa dengan kawan.tapi lepas ni mungkin tak kot.yup kawan tetap kawan.tapi aku tak akan lagi melepet nak jaga kawan mcm time sekolah dulu.penat dah.orang tak nampak effort aku.so lepas ni senang je

BAGITAHU
kau baik dengan aku aku lebih baik dengan kau
kau perlukan bantuan aku akan tolong
kau rindu aku? bagi tahu,dan aku akan datang
kau buat taik dengan aku? aku ludah2 kau
kau ignore aku tanpa sebab?, goodbye lah weh
tak suka aku? tolong bagitahu nanti aku tolong block kan kau dari FB aku

hidup memang kita harus berbaik dengan orang.tapi dia tak akan jadi baik kalau orang tak nampak effort kita dalam sesuatu perkara tu untuk kearah kebaikan.kalau orang tu nampk effort kita pada dia dan dia tahu untuk bagi respon yang sewajarnya.bagusslah itu namanya kawan.itu namanya kawan dunia akhirat.

mana je kita pergi kita sentaisa ingat dia.
bila kita bosan dia penghibur kita.
kalau kita sedih dia lah pengelap air mata.
bila kita susah dia lah insan yang akan tolong kita
bila kita sakit dia lah antara penawarnya
bila kita sunyi dialah yang buat bising
bila kita ada masalah dia lah tempat kita share semuanya
bila kita merajuk dia lah tukang pujuk
bila waktu shopping dia lah yang tukang suggest
dia juga pemberi semangat
dia juga inspirasi hidup

dan dia juga lah yang akan memandikan,menyenbahyangkan,mengkafan dan mengebumikan kita bial sampai ajal kita kelak.