Heavy metal lover

Damn i'm down again

hari ni ku aku bangun pagi sahur,mata berat sangat badan sakit2 sebab strech contem dance petang semalam.lepas sahur ku mandi solat terus berangkat ke kelas.aku blurr blurr pagi ni,aku tak ada mood,otak kosong,enfon tak sempat nak charge cabut plug charge bawak skali pegi class,sampai aswara sebelum streching start aku sempat charge fon,classmate aku pun sampai dia cakap class tak de pagi ni.class start pkol 11.aku macam so fuckk!! tapi aku watlek.dalam tengah dduk2 tu aku teringat balik memory card camera yang hilang time hari last aku kat kem.sampai skrg susah hati mana lah diam nya mcard tu.sebab segala kenangan ada kat dalam tu.2 bulan mcm2 benda aku tangkap,mcm2 bnde aku record lastly hilang mcm tu je yg paling sedih dalam tu ada video E'in nyanyi lagu Sahabat.tu la video yg paling aku syang.ishh ntah mcm mana boleh hilang.

jam menunjukan pukul 7.50 suasana sunyi tak ada student yg msuk class lagi.aku duduk berhadapan dengan studio music sekor budak music pun tak aku nampak.lepas tu En Seth sampai lalu streching class pun bermula.aku langsung tak da mood tak tahu pahal.sekor classmate pun aku tak bertegur.bibir ni mcm berat je nak bcakap.habis class aku on phone tetiba ada msg sampai.ku ingatkan lia.sebab kebiasaan nya lia akan wish good morning tapi msg yg ni tidak.bukan lia.aku baca dengan penuh kusyuk.tak perlu ku tulis balik apa yang dia text kat aku kat dlm blog ni.tak akan aku delete msg dia dr inbox phone. ckup sekadar aku sorang je tahu.lepas aku baca msg tu.dalam tak sedar aku tjatuhkan air mata.dia klua sendiri aku tak suruh pun.aku lap.dia klua lagi.dan aku terus menangis.aku out mood aku angkat beg dan terus balik rumah aku skipp clas hari ni sebab aku betul2 tak ada mood.aku tak ada hati nak blaja hari ji.otak aku kosong.aku balik.sampai rumah aku online.aku call dia.bila aku dengar suara dia rasa sedikit lega.walaupun hati masih macam tsunami.

aku tahu selama dua bulan aku mengenalinya,melalui cara nya aku dapat predict sebab dia seorang yang hati kental,hati kering,tak reti nak berjiwang.tapi kali ni dia dah tunjukan bahawa tanggapan aku salah,dia telus,dia jujur dan bagitahu apa yang dia rasa,bukan senang bagi orang macam ni utk meluahkan perasaan.tapi dia dah buat.however,dia tetap bestfriend and aku respect dengan kejujuran dia.thank you buddy

i could be your buddy,dy,dy,dy,dy but would you love me if i ruled the world world world