jangan ego jangan tipu diri sendiri jika hati dah mula rasa rindu pada sesuatu kerana kita manusia biasa yang punyai perasaan yang tak dapat dilihat dengan mata,mungkin mulut boleh diam kalau kita rasa rindu,mungkin bibir masih boleh tersenyum bila rasa rindu,tapi mata yang berlinangan tidak boleh tipu bila kita rasa rindu, jauh disudut hati rindu inilah yang membuat hati rasa gelisah .

aku rindu Bravo
aku rindu Cikgu Spencer dan Cikgu Rosli
aku rindu wira bravo L4
aku rindu shower bilik mandi
aku rindu masakan aroma catering
aku rindu surau Assyakirin
aku rindu katil keras ku
aku rindu locker
aku rindu suasana dorm
aku rindu meja makan L4
aku rindu turun waterfront
aku rindu JB
aku rindu 'FAHAM TAK NIH'?
aku rindu full loreng
aku rindu pakai baju pt
aku rindu rakan2 sarawak

dan yang paling membuatkan ku terdetik hati untuk pulang ke sarawak
aku amat merindukan

Shah Nazreen bin Zaimuri wira L4/NO.1
&
Syafirul afifi Bin Nordin Tan L4/NO.6

seriously,aku rindukan korang kbye.